אודותיי

שלום ונעים להכיר,

שמי וואיט איגל דורית אלינוע אביב ואני פותחת לכם שער לעולם המופלא של האותיות העבריות וצלילי המרפא.

יצירה בכלל ומוזיקה בפרט נתפסות ככלי מחבר, מעצים המהווה פעמים רבות תרופה לגוף ולנפש.

נכון, לעיתים שירים ומוזיקה אהובה יכולים לעזור בהתמודדות מסוימת אך לא לגמרי לרפא.

יחד עם זאת יש סגנון מוזיקלי כזה, סגנון אשר עדיין נחבא אל הכלים ושכל תפקידו הוא לרפא כל תא בגוף ובנשמה, ברטטים רטטים של עוצמות.

שילוב של תדרים ואותיות העבריות פותח בפניכם עולם שלם של ריפוי  פיזי ורוחני בצורה מהירה וגבוהה כמו שאתם יודעים כל העולם כולו נברא/נוצר על ידי תדרים, אותיות שיוצרות מילים.
ספר בראשית פרק א’: “וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי אוֹר; וַיְהִי-אוֹר”.
חיבר בין תדרי הקול אותיות שהפכו למילים.

החזון שלי

לחשוף ולהביא לעולם את סוד הריפוי שקיים מראשית הימים באותיות העבריות ואת נשמת הצלילים והתדרים של הריפוי.

התפקיד שלי

להדהד מודעות, ללמד, ולאפשר לחוות שבעזרת, תדרים מסוימים ושימוש באותיות העבריות הגוף המסוגל לרפא את עצמו ללא צורך בתרופות ובכדורים, להבין שהתודעה שלנו יכולה לרפא את עצמה ולהתגבר על כאבים, מחלות, דיכאונות, חסמים והתנגדויות.

השליחות שלי

להביא לעולם את חוכמת אברהם אבינו קוד האותיות העבריות לריפוי, יצירה, הגשמה ולנגן  עם כלים משני תודעה שנבחרו באהבה מכל מיני תרבויות בעולם, ולאפשר להמוני אנשים לחוות הרמוניה ואיכות בחיים.

התגלית הזאת הגיעה אלי אחרי התנפצות לרסיסים, התרסקות בעקבות משבר אישי עצום שאילץ אותי לחזור לעולם היצירה והרוח ממנו ברחתי עשרים שנים קודם.

רוח היצירה שרתה עלי תמיד, באתי אתה לעולם. בגיל ההתבגרות ביקשתי ללמוד לנגן על פסנתר, ההורים שלי סירבו בטענה השגורה שעם מנגינות לא קונים במכולת וניחמו אותי בחליל. מאז חליל מסמל לי את הפשרה, את הדרך בה בחרתי אז, ראיית חשבון, עיצוב פנים, ואפילו תיווך ויזמות.
את עולם הרוח והשורשים שלנו שברחתי מהם כל השנים, והגיעו אלי בגדול בשנת 2019.

ההתרסקות ריסקה את כל הפשרה, זה לא היה קל, לא פעם רציתי להמשיך לישון ובכל זאת בחרתי שוב ושוב להתעורר לא לברוח יותר ולהסכים להזדמנות שניה.

נולדתי מחדש במסע מתמסר עמוק של התנסות ולמידה, עם מורים מדהימים בארץ ובעולם באינספור שיטות אותן אני משלבת בטיפולים ובמפגשים שלי.

מאז ועד היום אני חוצה נהרות והרים, מנזרים ויערות.

מאז ועד היום אני גומעת תרבויות, לומדת את המוזיקה, קונה את הכלים ומנגנת בנהרות, בהרים, במנזרים וביערות ועובדת עם המתנות שקיבלתי קוד האותיות העבריות לריפוי, יצירה והגשמה.

אני חווה וחוויתי חוויות כיצירה אחת גדולה, עולם שלם שמנגן ומדבר תדרים, עולם חדש של צלילים מרפאים וצבעים שבעקבותם עלה בי צורך עז ותחושת שליחות, לאפשר לעוד רבים הזדמנויות כאלה, של התפתחות וצמיחה דרך קסמי תבל. כך התחלתי לפני מספר שנים להוציא קבוצות למסעות עם חיבור פנימי, לטבע, מוזיקליים,  רוחניים וחוצי יבשות. המוזיקה התדרים מנגנים דרכי, ואנו גומעים צלילים מרפאים בהרים, בנהרות, במנזרים וביערות.

לעולם לא אקח איתי אנשים למקום לפני שהייתי בו וחוויתי את אתגריו, סודותיו ועצמותיו.

מסע אחד היה מיוחד במיוחד, בארצות הברית, שם נסעתי ללמוד את כוחם של הצלילים המרפאים (Sound hilling)) ושם גם קיבלתי את שמי הנוסף (כאן סיפור השם).  אז הבנתי שהייתי צריכה לצעוד רחוק כדי להרגיש קרוב.

יחד עם זאת הכי בבית אני תמיד מרגישה כאן, בהרצליה, עם משפחתי המדהימה. בן זוגי מאיר, המאיר תמיד את דרכי ובזכותנו אני מצליחה לעבור ולהעביר כל מסע ולממש את ייעודי וילדי המקסימים נופר ונאור.

בבית הקמתי את המרכז המוזיקלי המורכב מכל הכלים שאספתי מרחבי העולם.

קערות טיבטיות קערות קריסטל גונגים, פעמונים, תופים אינדיאניים שופרות ועוד ועוד חוץ מ… חליל. עד היום לא חזרתי לנגן בחליל, בכלי שהרגשתי שמחלל את היעוד שלי – לעזור לכל אחד ואחת, בכלים של צלילים, להתעורר ולמצוא את הדרך האישית והייחודית ויכולות הריפוי שתמיד קיימים בנו.

בדצמבר 2019 התחולל שינוי נוסף ששינה את חיי.
נסעתי להודו לבד, מקום אשר קרא לי להגיע.
אין הרבה ישראלים שמגיעים לשם, מהרגע שהגעתי ועד שעזבתי למעשה נכנסתי למנהרת זמן שאין בה  זמן.
נסעתי במרחבים שונים ראיתי אנשים מדהימים אבל זה היה מיימד אחר ושונה למרות שבפיזי עניי ראו חומר.
אני לא אכלתי ולא הרגשתי רעב, לא ישנתי ולא הרגשתי עייפות אברהם, וחנוך היו וליוו אותי לאורך המסע.
כל הלילה הגיעו מסרים, ומידע שירד
ביום האחרון של המסע במקום התבקשתי מאברהם וחנוך עם חזרתי הביתה לארגן קבוצה כדי  להוריד דרכי ידע חדש של קוד ריפוי האותיות העבריות.

כנסו כדי להכיר אותי יותר

החלום שלי

אם החלום הוא הייעוד שלך?
אז כשאתה הולך בדרך לחלום,
חלומות מתגשמים

סיפור קבלת השם שלי

כשאתה מוכן ובשל לקבל כל מה שמגיע אילך ללא ספקות
מגיעים אילך מתנות שלא ציפיתה להם

התחבר

This function has been disabled for מרכבת אור - Merkaba Of Light.