סיפור חיי - מסע בין מימדים וחזרה מהמתים

היכנסו לעולם הקסום של מסע חיי, שבו שני מימדים משתלבים זה בזה, והיוצא דופן הופך למציאות.

אפשרו לי לשתף אתכם בהרצאה כובשת מלאת רגש, מתח וסקרנות. אשר מספרת סיפור של ניסים עם מודעות של רגע ועבודה תודעתית, אנרגטית וסוד האותיות העבריות, התכוננו לסיפור ניסים ובשילוב של סרטון וידאו מתוך התאונה.

דמיינו את זה: אירוע של חגיגה גדולה שתוכננה בקפידה לכבוד יום ההולדת ה-60 של בעלי ואת יום ההולדת ה-30 והחשוב של בתי.
במקום התכנסות טיפוסית בישראל, יצאנו להרפתקה נועזת לקוסטה ריקה. כל המשפחה הקרובה הצטרפה יחד עם אחים, אחיות, ילדיהם ואפילו כמה חברים יקרים. כל פרט מסודר בקפידה, יצאנו לטיול חלומי שאין כמותו.

המסע שלנו הוביל אותנו ליעד הראשון בקוסטה ריקה ארנל אחד המקומות המדהימים עם מעיינות מים חמם טבעיים פשוט המדהים, שם החלטנו לחקור את היופי עוצר הנשימה עם טרקטורון.

לא ידענו שהטיול הזה ישנה לנצח את מהלך חיינו. כשהשמש הגיחה בעקבות גשם שוטף עז, יצאנו קדימה, לא מודעים לגורל הצפוי לנו.

ברגע אחד, הגורל התערב, שינה את חיינו באופן בלתי הפיך. כוח רב עוצמה ובלתי מוסבר הפך אותנו  לאחור עם הטרקטורון, ומצאתי את עצמי נישאת באוויר בחוסר אונים  ונחתתי לאדמה על הגב, בעלי עף גם הוא באוויר וצנח עלי עם כל משקלו מוצק של 120 קילו. והטרקטורון הענק והכבד התרסק עלינו, משקלם לוחץ על גופי הקטן והמרוסק. ברגעים הנוראים האלה, בעודי נאבקתי להסדיר את נשימתי, השמעתי מילות ייאוש, בידיעה שהאוויר חומק ממני לאט אמרתי לבעלי נגמר לי האוויר.

וכך, התפתח מסע יוצא דופן – סיפור על ניסים רפואיים וריפוי בלתי מוסבר. חציתי את מחוזות הקיום, יוצאת אל מעבר לגבולות העולם הפיזי הזה, לכיוון  ערוץ האור. המהות שלי יצאה עזבה את גופי  ונמשכה לכת אל צינור האור למסע מרגש וחדש ללא סבל או כאב, רק כדי לחזור פעם נוספת, קשורה לכלי שבור.
הרגל שלי התנפצה ונשברה, הצלעות נשברו והגב שלי נקרע – גופי נשא את הצלקות וכאב בגוף הפיזי שלי.

הרופאים, שנדהמו מהיקף הפציעות שלי, חזו דרך ארוכה להחלמה – חודשים של כאבי תופת, מוגבלות בניידות והכאב המתמשך המלווה בשינויי מזג האוויר.
עם זאת, תוך ארבעה ימים בלבד, וכנגד כל לציפיותיהם של הרופאים, יצאתי מצד אחד של ייסורים והכאב . לצד השני של נס שהתרחש לריפוי מלא ומופלא, באדיבות שיטה ספוגה בעוצמת סוד האותיות העבריות.

חברים יקרים, הנס האישי שלי משמש מגדלור של תקווה, מאיר את הדרך לריפוי עצמי.

תנו לסיפור שלי להזכיר לכם שבתוך העולם שלנו, קיימות ממלכות בלתי נראות – הרוחות האתריות המנחות את נשמותינו אל מעבר לגבולות הפיזי. 

מה טמון בממלכה המסתורית הזו? 
מדוע חלק מהנשמות בוחרות לחזור בעוד שאחרות יוצאות למסעות שונים לגמרי? שאלות אלו מעוררות בתוכנו סקרנות עמוקה, של חקירה והבנה את הסיבות השונות

הזמינו את ההרצאה המרתקת כדי להבין תעלומות בלתי מוסברות כאלו.

התחבר

This function has been disabled for מרכבת אור - Merkaba Of Light.