סדנה נודדת של Sound Healing

חוויה מוזיקאלית לגוף ולנשמה

לברוח מההסתערות הבלתי פוסקת של החיים המודרניים. בעיצומו של כאוס, מצא את המקלט שלך, את המפלט שלך. דמיינו לעצמכם עולם שבו השלווה שולטת, בו תוכלו להשתחרר מכבלי הלחץ היומיומי ולהתעמק בכוח המרפא של המוזיקה.

היכרות עם Sound Healing – סימפוניה לגוף ולנשמה שלך. דמיינו מנגינות עדינות שסוחפות אתכם, ויוצרות מקלט של שלווה ברגעים השקטים שאתם מרשים לעצמכם. להשיל את עול הקיום החומרי, שחרור הצרות המכבידות עליך, ותמלט לרגע מההפרעות הבלתי פוסקות שמקיפות אותנו.

צא למסע שובה לב בין הרמוניות של צליל שקט ושתיקה. זוהי הפוגה קצרה מהרעש, הפסקה להתחדשות והזדמנות לצאת מחודשת לקראת האתגרים שעומדים לפנינו, בין אם זה לשאר היום או לכל השבוע.

הקדש קצת זמן איכות לעצמך, מחויבות קדושה לרווחת הגוף והנשמה שלך. ראה בו את הדלק החיוני למנוע החיים. בעוד המנגינות מתרוצצות סביבך, מעבירות אותך למקומות אהובים ומעוררות רגשות, תן למוזיקה להיות הזרז לחיבור עמוק יותר פנימה.

הצטרפו אלינו לחוות את השלווה של נוכחות עצמית, טקס ניקוי למורכבות החיים. כבו את הרעש של הטרדות היומיומיות, ובחיבוק של תנודות הרמוניות, גלה את התשובות שמחכות בנבכי הווייתך.

בואו, קחו חלק במסע הנשגב של ריפוי בסאונד וצלילים – שבו השלווה הופכת לבן לוויה, ובהירות מתפתחת כמו תווים של מנגינה יפה. זו לא רק בריחה; זוהי הזמנה לגלות את עצמך מחדש בתוך התהודה המרגיעה של מוזיקה מלאת נשמה.

**החוויה משולבת בסוגים שונים של כלי נגינה מתרבויות בעולם בהם הייתי וביקרתי 
   כמו:
  קעורות טיבטיות
  קערות קריסטל
  גונג
  פנטאם
  נבל אפריקאי
  שופר
  פעמונים שונים
  תוף אינדיאני ועוד

התחבר

This function has been disabled for מרכבת אור - Merkaba Of Light.